Výměna rolí - Den učitelů

Co to znamená a o co šlo? To, že žáci vyučovali místo učitelů – dáreček k jejich svátku. Žáci,
kteří našli odvahu a nachystali si přípravu si vyzkoušeli, jaké to je z druhé strany katedry.
Učitelé samozřejmě celou hodinu pozorovali a hlídali.






Reportáž z akce:

1) Co se ti během tvé výuky líbilo? Jaké jsi měl(-a) pocity?

2)S čím jsi měl(-a) během výuky problém? Co ti připadá na učení složité?

Žáci:

Eva Krajčiříková

1) Líbila se mi hlavně ta spolupráce. Pocity jsem měla celkově normální.

2) Problém byl hlavně v tom, že mě někteří žáci občas neposlouchali. Na učení mi připadá

složité to, že si toho musím předem hodně připravit .

Eliška Martonová + Zuzana Perutková

1) Byly jsme nervózní. Líbilo se nám, jak žáci byli pilní.

2) Neposlouchali naše pokyny. Nemohly jsme je uklidnit. Bylo to těžké.

Jan Mayer

1) Líbilo se mi, jak se žáci hlásili a poslouchali.

2) Nestíhal jsem na vše reagovat a překvapilo mě jak byli rychlí.

Markéta Kubišová + Nikola Dojčárová

1) Líbilo se nám, jak se děti pořád hlásili. Spíš jsme měly strach, že něco pokazíme.

2) Měla jsem problém číst pohádku. Náročné bylo si to připravit.

Aneta Kupková

1) Líbilo se mi to, že jsem mohla v hodině rozhodovat.

2) Neposlouchali a řvali po mě, nechtěla bych být učitelem. Někteří se opravdu neumí

chovat.

Sofie Draxlerová + Sabina Bočková

1) Líbilo se nám, jak všichni žáci v 7. třídě pilně pracovali.

2) V 6.tř. bylo těžké udržet klid a pozornost a nelíbilo se nám, jak byli někteří žáci neukáznění.

Jakub Mičlo + Honza Klus

1) Žáci byli hodní a učení nás bavilo. Líbilo se mi, že ze mne měli respekt.

Milan Oslanec + Petr Holubec

1) Nemuseli jsme se učit!!!

2) Že jsme to museli nachystat = příprava.

Šimon Chabroň

1) Že tam byl Radek, to bylo zábavné.

2) Že si to učivo nezapamatovali, to mě překvapilo.

Nela Seibertová

1) Poslouchali mě, to bylo příjemné

2) Otázky k četbě se podařily.

Katka Šlapáková +Jana Girmanová

1) Všichni poslouchali, to bylo fajn.

2) Vymyslet přípravu bylo na tom to nejsložitější.



NA ZBYTEK FOTEK JE MOŽNÉ KOUKNOUT ZDE







Zpracovala:

Karolína Krempaská, žurnalistka ŽP ve spolupráci s Veronikou Plevovou a Lenkou Prášilovou, které provedly dotazník mezi žáky.

Komentáře

Parlamenťáci 2019

Parlamenťáci 2019

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vánoční den