Parlamenťáci na krajském úřadě

Dne 8.11. se konala v Ostravě konference žákovských parlamentů Moravskoslezského kraje. Žákovský
parlament ZŠ Lichnov tam nechyběl. Naší školu důstojně reprezentovali žáci Růžena Kaštovská, Jan
Mayer a Veronika Plevová. Poctivě si se svými parťáky připravili prezentaci svých úspěšných projektů a
akcí a po zásluze sklidili obdiv a uznání. Během společných workshopů si zástupci jednotlivých
parlamentů vyměnili vzájemné zkušenosti, nápady a postřehy a navázali nové kontakty s vrstevníky z
jiných škol.
A co je tam nejvíce zaujalo?
Jan Mayer:
„Nejvíce mě oslovily charitativní akce typu pomozte zvířatům, děti seniorům a především
mě oslnila konferenční místnost krajského úřadu. Mělo to fakt úroveň. Když jsem se posadil do křesla,
připadal jsem si jako opravdový poslanec“
Růžena Kaštovská:
„Líbilo se mi, že jsme dostali příležitost navázat spolupráci s jinými školami,
vyměňovat si kontakty s novými kamarády a sdílet s nimi své i jejich nápady. Těším se na další společná
setkání“
Veronika Plevová:
„Zaujala mě propagační tabla v předsálí a líbila se mi perfektní organizace celé akce
a díky za pohoštění“
Účast na konferenci byla pro všechny velmi inspirativní.


Děkujeme.

Fotky

Komentáře

Parlamenťáci 2019

Parlamenťáci 2019

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vánoční den